לפני 4 חודשים עברנו לגור בשכירות בקיבוץ, עם חוזה שכירות סטנדרטי. בעל הבית החליט שהוא רוצה לחזור ולגור שם בעצמו והוציא לנו נכתב שעלינו לפנות את הנכס בתוך חודשיים ימים, האם אין לנו שום זכויות בתור הדיירים?
שקד שלום
התשובה לשאלתך תמונה בהסכם השכירות שנחתם .
ככל ועל פי הסכם השכירות אין אפשרות לסיים את תקופת השכירות בהודעה מראש הרי שפעולתו של בעל הנכס מנוגדת לדין.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
קנית שלום, תיקון 7 לחוק המכר דירות קובע כי הסכום המרבי שיחול על קונה כהשתתפות בהוצאות המשפטיות של המוכר יהיה בגובה 0.5% מתמורת הדירה, או 5000 ₪, לפי הנמוך, ובתוספת מע"מ. כלומר הקבלן ועורך הדין רשאים...
המשך תשובה