לפני 4 חודשים עברנו לגור בשכירות בקיבוץ, עם חוזה שכירות סטנדרטי. בעל הבית החליט שהוא רוצה לחזור ולגור שם בעצמו והוציא לנו נכתב שעלינו לפנות את הנכס בתוך חודשיים ימים, האם אין לנו שום זכויות בתור הדיירים?
שקד שלום
התשובה לשאלתך תמונה בהסכם השכירות שנחתם .
ככל ועל פי הסכם השכירות אין אפשרות לסיים את תקופת השכירות בהודעה מראש הרי שפעולתו של בעל הנכס מנוגדת לדין.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הדס שלום לא ניתן לחלק נחלה למחצית ניתן לפצל מגרש מנחלה (500 מ"ר / 300 מ"ר במידה ומדובר במושב במרכז הארץ) ולהצמיד לו 160 מ"ר זכויות בניה שייגרעו מהנחלה. עלויות הפיצול הינם 3.75% מכלל הזכויות בנחלה ה...
המשך תשובה