הגשנו תביעה משותפת על חלקות שהופקעו ע"י המדינה לצורך הקמת כביש. אנחנו 3 משפחות של - 2 משפחות הופקע שטח של 500 מ"ר ומשפחה שלישת שטח של 800 מ"ר. האם שכר העו"ד צריך להתחלק שווה בשווה או לפי גודל השטח?
עידית שלום
אין חוק הקובע כיצד תחלקו את שכר הטרחה בניכם
הדבר פתוח למשא ומתן בניכם ותלוי בהסכמתכם
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גידי שלום לא ניתן לפצל נחלה לחצי ניתן לפצל מגרש בנחלה- אך אין המדובר במחצית הנחלה פיצול המגרש הינו מתוך חלקה א למגורים. יתרת הנחלה לא ניתנת לפיצול ותיוותר בידי בעל הנחלה כך או כך, יש לקחת בחשבון ...
המשך תשובה