שלום רב, האם יש אפשרות להתקין סככה בנחלה ללא היתר, שתשמש כחניית כלי רכב המיועדים לעבודה? מדובר בנחלה המוחכרת מהמנהל. האם צריך לקבל אישור מהמנהל? תודה לך,
יפעת שלום,
באופן עקרוני קירוי החניה מבוצע בהתאם לתוכנית המתאר .
מציעה לך לגשת לוועדה המקומית לתכנון ובניה ולבחון זאת.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
מנהלת פורום אגודות שיתופיות, מושבים, קיבוצים ובן ממשיך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
קובי שלום מכסת הביצים הינה חלק מהעיזבון . מאחר ונחלה אינה חלק מהעיזבון הרי שהנחלה עוברת בירושה לפי הסכם המשבצת . במקרה דנן מאחר ומונה בן ממשיך הרי שהוא זה שיירש את הנחלה. מאחר ולא נערכה צוואה הרי ...
המשך תשובה