היי, אני תושב(לא חבר) בקיבוץ בצפון שעבר סוג של הפרטה אני נשוי לקיבוצניקית ואבא ל2 קטנים השאלה שלי האם הקיבוץ יכול להעלות לי את שכירות בטענה כמובן של אחזקה ולא של דמי שכירות מתי שהם רוצים וכמה שהם רוצים מבלי שנותנים לי עוד שרותים שלא הייתי מקבל עד עכשיו ההפך הוא הנכון העלאה של כמעט 30 אחוז ובהתראה של חודש בלבד? תודה מראש
יובל שלום,
לא ברור על מה הקיבוץ בחר להעלות את "דמי האחזקה" ואיזה רכיב בדיוק הוא מבקש להעלות.
כן לא עולה מפנייתך האם אתה חתום על הסכם תושבות?
הצעתי כי תיגש לעורך דין עם כל הפרטים הרלוונטיים על מנת לקבל תמונת מצב מלאה ולבחון את הסוגיה ולקבל מענה ספציפי לפנייתך
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
מנהלת פורום אגודות שיתופיות, מושבים וקיבוצים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מאירה שלום, בפנייתך חסרים פרטים מהותיים המקשים עלי להשיב לשאלתך. כך לדוגמא, לא עולה מפנייתך האם קיים הסכם ממון בינך לבין בעלך? האם ההסכם הפנימי עם ההורים נערך לפני שנישאת או לאחר הנישואים? האם בעלך...
המשך תשובה