נתבעתי ע"י מועצה על מבנים במשק עזר ללא היתר, נקנסתי וקבלתי אפשרות להשיג היתר חדש למשק עזר. בהיתר החדש אני נדרש לקבל אישור וחתימות מרמ"י, שוב חוזר הסיפור והם עלולים לקנוס אותי על אותם מבנים שעליהם היה לי כבר משפט. האם זה אפשרי וחוקי. מדובר במבנים משנות החמישים ויש לי מפה משנת 1964 שרואים אותם. אומנם הם עברו שיפוצים במהלך השנים.
איציק שלום
לא ניתן לנהל כנגדך הליך ו/או לקנוס אותך בגין שימוש ו/או בניה חריגה אשר נוהל בה זה מכבר הליך וניתן גזר דין.
ניתן יהא לקנוס אותך ו/או לנהל כנגד הליך בגין תקופה אשר לא נדונה בהליך ו/או ככל ולא עמדת בקביעות גזר הדין.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
מנהלת פורום אגודות שיתופיות, מושבים , קיבוצים ובן ממשיך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ירון שלום, בשאלתך חסרים פרטים המקשים עלי להשיב לשאלתך ולבטח אין באפשרותי להשיב על מערכת הסכמים שלא נמצאת בפניי. באופן עקרוני, היוון זכויות מול רשות מקרקעי ישראל ורכישת הזכויות מהמושב אינם תשלום כפול...
המשך תשובה