שלום רב, בקיבוצי הוחלט באסיפת חברים שנשים עובדות יוצאות לפנסיה בגיל 67 , זאת למרות שהחוק מאפשר לנשים לפרוש בגיל 62 . רציתי לדעת האם החלטת אסיפת קיבוץ יותר תקף משפטית מאשר החוק. זאת מאחר וישנן נשים שרוצות לפרוש יותר מוקדם מגיל 67 . אשמח למענה תודה,רחלי
באופן כללי לקיבוץ יש סמכויות העומדות בניגוד או חורגות מחוקי המדינה.
אך תקנון האגודה אינו גובר על עקרונות משפט כללים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שוש שלום, כפי שעוהלה מפנייתך המושב הגביל את הכניסה ליישוב בשעות הלילה - מסיבות בטחוניות . על מנת להשיב לשאלתך יש לבחון את המסמכים הרלוונטים ככל והמושב פועל מכוח חוזה המשבצת וככל ודרכי הגישה ליישוב ...
המשך תשובה