שלום... אני מעוניין למכור את דירת המגורים בה אני גר. לפני כמספר שנים אבי נפטר והוריש לי ולאחיי קרקע בקיבוץ בדרום (1/3 כל אחד). במסגרת הליך שיוך וחלוקה בקיבוץ קיבל אבי טרם פטירתו שתי דירות סמוכות (במבנה רכבת של 4 דירות). האם כשאמכור את דירת המגורים שלי אהיה זכאי לפטור לפי הוראת ס' 49ג(3) או שמא אחויב במס? תודה מראש,
ריקרדו שלום,
אנא פנה לפורום מיסים
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
מנהלת פורום אגודות שיתופיות, מושבים, קיבוצים ובן ממשיך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נעמי שלום חוק ההסדרים במשק המדינה קובע כי הרשות המקומית תחשב את גובה הארנונה בהתאם למספר מאפיינים בהם בין היתר סוגו של הנכס, מיקומו, השימוש שנעשה בנחס ושטח הנכס. בברכה, יעל פרי, עו"ד מנהלת פורום...
המשך תשובה