העברתי על שמי נחלה שירשתי מהוריי. איך אני רושם את אשתי כשותפה בנחלה?
עופר שלום,
תוכל להוסיף את אשתך כבעלים במשותף בנחלה .
יש לבחון את המצב המשפטי החל על הנחלה המדוברת על מנת להשיב לך מה היא הפרוצדורה במקרה הספציפי שלך.
המלצתי היא כי תפנה לייעוץ משפטי פרטני.
בברכה,
יעל פרי , עו"ד
מנהלת פורום אגודות שיתופיות, מושבים, קיבוצים ובן ממשיך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הילה שלום. ישנם מספר תנאי סף לכניסה להסדר שבסופו מתאפשר הליך פיצול הנחלה . להלן תנאי הסף: יש לרשום את חלקה א של הנחלה בטאבו הסדרת כל השימושים החורגים בנחלה ככל שקיימת תכנית תקפה המאפשרת הפרדת מ...
המשך תשובה