מעוניינת למכור את הבעלות של המשק שיש לי בזכות הוריי שניהם יושבי הקיבוץ ואני ילידת הקיבוץ. לפני כעשור התחתנתי, כיום בנישואים מאושרים ורוצה "למכור" בסכום סמלי ופשוט להעביר את בעלות המשק לבעלי שיחיה. מה עלות ההליך של מכירת הבעלות ודרך איזה גורם זה צריך לקרות?
ככל ותחפצי לקבל הצעת שכר טרחה יש צורך לתאם פגישה במשרד . לא ניתן לקבל הצעות שכר טרחה באמצעות הפורום.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יאיר כרמי שלום רב כאשר מועברים זכויות בנכס בעסקת מתנה קרי רכש ללא תמורה- מצויין הדבר בנסח הטאבו . ככל ורכשתם את הבית בתמורה, הרי שמדובר בטעות ברישום במהות הפעולה. בברכה, יעל פרי, עו"ד מנהלת פורום...
המשך תשובה