האם החוק מתיר לאגודה שיתופית להשכיר למגורים מבנה ציבור?
משה שלום,
באופן עקרוני, מבני ציבור ייועדו לשימוש ציבור כלל חברי האגודה השיתופית.
השכרת מבנה ציבור לגורם חיצוני, ציבורי או פרטי - היא שימוש חורג מהייעוד המקורי של התוכנית ומשכך מהווה שימוש אסור.
(אלא אם התקבל אישור לשימוש חורג).
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דניאל שלום, התשובה לשאלתך תלויה במשתנים רבים אשר לא עולים מפנייתך ותלויים בין היתר במועד בו יבחר בנך למכור את המשק, מצבו המשפטי של המשק בעת המכירה, האם לבן נכסים נוספים ועוד.. יצוין כי בעת מכירה לא ...
המשך תשובה