אבי בנה בנחלה בהיתר מאושר מהמועצה ומינהל סה"כ כ-400 מ"ר. בית מקורי ישן כ- 220 מ"ר ובית שני חדש לבן כ- 180 מ"ר. אבי החל תהליך של הפרדה לבית שלישי מהבית השלישי מה שהיה בפועל. באמצע תהליך לצערנו נפטר אבי. האם הבן יכול להמשיך בתהליך מניכן שנפסק או אין אפשרות לממש אופציה של רציפות בן דורית? תודה
יעקב שלום
מי שיכול להמשיך בהליכי הפיצול הוא היורש של המשק.
אלא אם כן הבן והאב חתמו על הסכם מתנה, בו הבן קיבל את המגרש שעתיד להיות מפוצל ואז הוא יכול להמשיך בתהליך גם אם הוא אינו יורש
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יפית שלום, ככל ויש פסק דין משנת 2014 הרי שהעלויות המשמעותיות של ניהול ההליך המשפטי מאחוריכם. כל עוד את אינך פועלת לפירוק השיתוף בהתאם לפסק הדין וכפי שעולה מפנייתך אינך מתגוררת בנחלה הרי שהיחיד שנהנ...
המשך תשובה