שלום, רציתי לשאול על עלות עקרונית של הצבת קראוון למגורים בשטח נחלה וההיתר לכך. בנוסף, הבנתי שתמורת 200000 ₪ ניתן לבנות בית נוסף בנחלה ללא תשלומים נוספים למינהל. האם זה נכון? והאם לא עדיף לשלם למינהל את עלות ההיתר בניה?
מאיה שלום,
הפורום הינו פורום משפטי ולפיכך נושא של עלויות רכישת קראוון והקמתו אינו מסוג השאלות הרלווטיות בפורום זה.
לגבי שאלתך האם ניתן תמורת 200,000 ש"ח לבנות בית נוסף בנחלה הרי שאני לא מכירה הוראה שכזו. אפשרות הבנייה על הנחלה והעלויות הכרוכות בכך, משתנה ממושב למושב ומנחלה לנחלה.
בברכה,
יעל פרי ,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הרי שלום, בשלב הראשוני ובמיוחד מאחר ומדבר בשכן, הצעתי היא לנסות ולפתור את המחלוקות בדרכי נועם. תוכל לפנות באמצעות עורך דין, בצירוף מפות היסטוריות המוכיחות לשכן כי השטח המדובר הוא שלך. אם השכן עדין ל...
המשך תשובה