עזבתי קיבוץ לאחר 20 שנות ותק. עם התחייבות בכתב לקצבת פנסיה, בהגיעי לגיל 65, בגובה 365 ש"ח לחודש (במחירי 1995). היום אני לקראת פרישה - מבקש לדעת האם יש התכנות לתביעת מימוש הקצבה על ידי הקיבוץ? מה צריך לעשות בכדי לממש קצבה זאת לטובתי? תודה
אהוד שלום
ראה תשובתי שניתנה זה מכבר לשאלתך הזהה
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חגית שלום בפנייתך חסרים פרטים רבים ומהותיים המקשים עלי להשיב לפנייתך וכן שאלתך לא ברורה דיו. לא ברור כיצד אתם בונים דירה, בכספי ילדי החבר על אדמת הקיבוץ ? אם קיבלתם את הרשאת הקיבוץ לעשות כן, הרי שעל...
המשך תשובה