האם יהיה בעתיד או שכעת יש דרך לבנות בית שלישי ולפצל אותו? בהנחה שיש כבר 2 בתים בנחלה ;בית הורים ובית של בן ממשיך שמיועד לפיצול ??? אני מתכוון לפצל פעמיים באותה הנחלה.
יאיר שלום,
עקרונית ניתן לפצל בית שלישי בנחלה .
יחד עם זאת יש לשים לב כי בעת פיצול הנחלה יגרע שטח עם 160 מ"ר זכויות בניה של הנחלה אשר יוצמדו למגרש.
הגבלת הפיצול הינה ביחס לתמ"א 35 ולקיבולת זכויות הבניה בהתאם לתב"ע החלה ביישוב.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נלי שלום צרי עימי קשר טלפוני בטל 03-7444745 או השאירי טלפון לחזרה בבקשה ונמסור לך את כל הפרטים בברכה, יעל פרי, עו"ד...
המשך תשובה