אנחנו משפחה שבונה בהרחבה בקבוץ וגרים בדירה בשכירות בקבוץ אנחנו כרגע נתקענו עם המשך הבנייה והקבוץ רוצה לפנות אותנו מהבית למרות שיש תושבים נוספים בקבוץ שלא בונים כלל. ויש להם בתים מחוץ לקבוץ. אנחנו מעונינים לסיים את הבנייה אך לא הכל תלוי בנו . האם ייש לי זכויות ? נ.ב הקבוץ עוד לא עבר שיוך דירות.
יוסי שלום,
על מנת להשיב לפנייתך יש לבחון את ההסכמים עליהם חתמת מול הקיבוץ.
בברכה,
יעל פרי , עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ארז שלום, באופן עקרוני, כאשר נעשה דוח ביקורת חיצוני או פנימי לפי דרישת רשם האגודות השיתופיות או לפי החלטת האסיפה הכללית, יש להעביר את הדוח לכלל החברים (או לפחות לאפשר עיון בו). אם הדוח כולל עניינים ...
המשך תשובה