שלום רב. היום יש לי משפט על נהיגה בשיכרות. העבירה הייתה ב 03/2012. אני מתכוונת להיתייצב בלי עורך דין. כמות האלכוהול שהייתה 365, בנוסף לכך באותה תקופה נשאר לי חודש עד סיום נהגת חדשה. לא היו יותר עבירות כלל.
לא הבנתי מה השאלה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דוד שלום רב, הנך מוזמן להעביר אלי לעיון את כתב האישום שכן מצאתי בעיה בכמות שציינת בשאלה. לאחר העיון והשיחה עמך, אוכל לתת לך ייעוץ משפטי פרטני. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה