שלום, לפני כחודש קיבלתי זימון לבית משפט בגלל שעצרתי בתמרור עצור (זה גם נכתב בדוח) אבל השוטר טען שלא נתתי זכות קדימה לרכב שבא מימיני בצומת קטנה ,לא גרמתי לשום נזק,וגם לא לשיבוש בנסיעה של הרכב שנסע מימיני בצומת, מה העונש שיכולים לתת לי על דבר כזה ? תודה ליטל
העונש שקבוע בחוק הינו 3 חודשי פסילה מינימום. לכן הייתי מציע לך להיות מיוצג.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

צחי שלום, עלי לשמוע את מלוא הפרטים באם מתקיימים בעניינך התנאים הקבועים בסעיף 80 לחוק העונשין העוסק בהטלת הוצאות הגנה מאוצר המדינה ובכללם : יש לבחון אם "לא היה יסוד לאשמה" או שקיימות "נסיבות אחרות ה...
המשך תשובה