שלום, לפני כחודש קיבלתי זימון לבית משפט בגלל שעצרתי בתמרור עצור (זה גם נכתב בדוח) אבל השוטר טען שלא נתתי זכות קדימה לרכב שבא מימיני בצומת קטנה ,לא גרמתי לשום נזק,וגם לא לשיבוש בנסיעה של הרכב שנסע מימיני בצומת, מה העונש שיכולים לתת לי על דבר כזה ? תודה ליטל
העונש שקבוע בחוק הינו 3 חודשי פסילה מינימום. לכן הייתי מציע לך להיות מיוצג.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עומרי שלום רב, התשובה הקצרה היא לא, אתה ממש לא אשם באופן אוטומטי, ויש לך בהחלט דרכים להתגונן. התשובה הארוכה היא מפורטת יותר: ההודעה שקיבלת בדואר היא הזמנה לדין וכתב אישום בגין נהיגה במהירות מ...
המשך תשובה