הדו"ח ניתן לפני כ-10 וחצי שנים, בתקופת היותי סטודנט, ובשל הלחץ לא חשבתי בכלל על אפשרות להגיש בקשה לביטול או לבקש להישפט, ושילמתי אותו.1. לא נעשתה כל עבירה (הדו"ח מבופרק).2. לאחרונה פורסם בכלי התקשורת, כי במרחב המסויים הנ"ל, פוברקו דוחות תנועה.שאלתי:אם ברצוני שבית המשפט ייתן את יומי, למי עליי לפנות על מנת לבטל את הדו"ח, ולהשבת כספי ?האם לבית הדין לתעבורה או לתובע המשטרתי במרחב שבו בוצעה, לכאורה, העבירה ?תודה למשיבים.
מדובר על דוח ששולם המשמעות המשפטית הינה כי מדובר בהודאה בדבר העבירה המיוחסת לכן לא ניתן לדרוש את הכסף ששולם בחזרה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עידו שלום רב, מדובר בכתב אישום בגין עבירה שבסכמות בית המשפט לתעבורה ושלא ניתן להמיר לקנס או להסדר נקודות. עם זאת, מומלץ לנקוט בצעדים הבאים בכדי לסיים את ההליך במינימום נזק : 1. באפשרותך לשכור...
המשך תשובה