שלום, נתפסתי על מהירות 137 קמ"ש בכביש בו מותר לנסוע 90 קמ"ש, קיבלתי מהשוטרת זימון לבית משפט והייתי בשימוע מול קצין משטרה שהחזיר לי באותו יום את הרישיון בגלל עבר נקי (14 שנה ללא עבירות), היום, כחודש לאחר האירוע קיבלתי בדואר רשום הודעת תשלום קנס על אותה העבירה של 250 ש"ח בלבד. מה זה אומר? איך הזימון לבית המשפט הפך לקנס וכל כך קטן? אגב, אני תכננתי לפנות לעו"ד תעבורה בגלל שבאמת לא נסעתי במהירות שבה נתפסתי תודה
תתקשר אלי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום רב, אני יכול להבין את הלחץ שאתה חש בהתמודדות עם זימון לדיון ראשון בחייך, אך אנסה לעודד אותך בכך שמדובר בעבירה שאינה חומרה ומאחר ואין לחובתך עבירות קודמות, אני צופה הקלה משמעותית בעונש שי...
המשך תשובה