לעו"ד שלום רב, אם קיבלתי דוח בשנת 2007 על נהיגה בשוליים, וביקשתי בקשה להישפט אבל קיבלתי זימון לבית משפט איפה שבוצעה העבירה ולא איפה שאני גר. הגשתי מספר בקשות, ואף אחד לא הגיב לי על זה. היום, קיבלתי הודעת התראה על תשלום + ריביות. א. רציתי לדעת האם יש חוק התיישנות על דוח ואם כן, כמה שנים? ב. איך אפשר לבטל את זה??? אודה לתשובה בהקדם האפשרי.
מקום ביצוע העבירה הוא המקים סמכות. כך שהיכן שבוצעה העבירה שם תישפט. במקרה שלך, נראה שנשפטת בהעדר, לפי תיזמון הריביות גם אף אחד לא "שכח" אותך, אז אין התיישנות. גש או תפנה למרכז קנסות ותגיע איתם להסדר תשלומים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שני שלום, מבלי להיכנס לפרטי המקרה שלך אשיב לך כך: ככל ואת מודה בביצוע העבירה ומעוניינת לסיים את ההליך בהסדר טיעון, אז אכן פתוחה הדרך לפנות לתובע המשטרתי בהצעה מקדימה להסדר טיעון ובכלל זה גם לבק...
המשך תשובה