שלום ברישיון הרכב שלי רשום מרכב אחוד שלפי יצחק לוי וחברות הביטוח נחשב למסחרי , חניתי בחניית פריקה וטעינה בתמרור שמציין (מותרת פריקה וטעינה רציפה לכלי רכב המוגדרים ברישיונם "משא", "מסחרי", ו"אחוד" ) חזרתי לרכב ועל השמשה היה מונח דו"ח האם עלי לשלם או לערער ?
שי שלום,
אם הרכב שלך עונה להגדרות בתמרור אזי יש מקום לערער.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, בשאלה נתבקשתי לחוות דעתי אם יש מקום להגיש בקשה להישפט. עם כל הרצון לסייע, זאת לא מטרת הפורום העוסק בכתבי אישום בבית המשפט לתעבורה. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה