עשיתי תאונת דרכים והתובע תבע אותי ב2 מישורים: באישי ואת חב׳ הביטוח אותה הפעלתי. חברת הביטוח כשלה בהתנהלותה וזה הגיע למצב שבו קיבלתי הביתה פסק דין. בשיחה עם החב הם אומרים שהם ישלמו וניתן יהיה "לבטלו" האם זה נכון? האם אני צריכה לעשות משהו כיחיד במקרה הזה? אני מפחדת מהשלכות עתידיות. תודה רבה!
שלום רב, את צריכה לפנות לייעוץ שעו"ד שפועל בתחום הביטוח והדין האזרחי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבשה שלום רב, ככל ובתאונת הדרכים המתוארת לא נחבל אדם "חבלה של ממש", והסדרת ייצוג מול עו"ד לייצג אותך בהליך זה והוא התייצב בדיון במקומך, אין חובת התייצבות פיסית. עם זאת, רצוי שהנאשם יתייצב בדיונ...
המשך תשובה