שלום, קיבלתי דוח חניה ממש ליד הבניין המשותף בו אני גרה, מול בניין שעתיד להיבנות. בגלל שהיה עתיד להיבנות העירייה שמה שלט אין חניה כחצי שנה לפני שהתחילה שם הבנייה. שם חניתי יום אחד בגלל מצוקת חניה ועל זה קיבלתי דוח. ערערתי לעירייה והיא לא קיבלה את הערעור ולכן בחרתי להישפט. אני מעוניינת לדעת מה הטיעונים הכי יעילים וכן האם יש צורך באסמכתאות, עדים וכד'. תודה
שלום רב, פורום זה נועד לעצות, אין הוא תחליף לייעוץ משפטי, הייתי ממליץ לך לפנות לייעוץ כזה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הראל שלום רב, עבירת נהיגה בזמן פסילה נחשבת לעבירה חמורה שכן היא נתפסת לא רק כסיכון בטיחותי לנהג ולעוברי הדרך אלא גם כזלזול בשלטון החוק ובהחלטות בית המשפט. # חומרת הענישה והסיכוי למאסר בפועל - ...
המשך תשובה