לפני כשבועיים נתפסתי בדרך בין עירונית על 49 קמש מעל המותר. קיבלתי הזמנה לדין לחודש יוני. לפני מס' ימים שונו תקנות התעבורה וכעת העונש על עבירה זו הוא 1500 שקל קנס ללא בית משפט. האם אני יכול להמיר את הזימון לקנס? האם תקנות הענישה החדשה תקפה לגבי?
שלום רב, לא תוכל להמיר עכשיו את העבירה לקנס בלבד, אך בבית משפט יחול עלייך הדין החדש. זאת אומרת קנס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הראל שלום רב, עבירת נהיגה בזמן פסילה נחשבת לעבירה חמורה שכן היא נתפסת לא רק כסיכון בטיחותי לנהג ולעוברי הדרך אלא גם כזלזול בשלטון החוק ובהחלטות בית המשפט. # חומרת הענישה והסיכוי למאסר בפועל - ...
המשך תשובה