האם אזרח יכול לצלם עבירה (סטילס או וידאו) ולתת את הפרטים למשטרה? איך הראיה מתקבלת בבית המשפט? תודה
שלום רב, עקרונית מותר להגיש צילום שבוצע על ידי אזרח. יש בדיני הראיות כללים להגשה וכן בפסיקה (אחד מהמנחים הוא פסק דין מנבר). כמובן שכפוף לחקירה נגדית. לעניין הקבלה של הצילום בפועל זה לשופט להחליט לאחר בדיקה נאותה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שירה שלום רב, עליך להיערך למשפט בצורה הטובה ביותר, שכן העבירה של עקיפה תוך חציית קו הפרדה רצוף, עלולה לגרור עונש של קנס או פסילה וזאת בנוסף לצבירת נקודות. לכן ככל וקיימות ראיות הקשורות לאירוע, מו...
המשך תשובה