נהגתי ועצר אותי מתנדב תנועה, אינו רשם לי דו"ח אך הגיע אליי בדואר לאחר חודש + דיברתי עם אוזניה אך לא אחזתי במכשיר הטלפון מחפש הכוונה, עצות וטיפים דורון
שלום רב, קרא את לשון החוק, מדובר בשימוש בנייד בעת נהיגה ללא התקן מתאים. אם פעלת על פי החוק לא בוצעה עבירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבשה שלום רב, ככל ובתאונת הדרכים המתוארת לא נחבל אדם "חבלה של ממש", והסדרת ייצוג מול עו"ד לייצג אותך בהליך זה והוא התייצב בדיון במקומך, אין חובת התייצבות פיסית. עם זאת, רצוי שהנאשם יתייצב בדיונ...
המשך תשובה