השוטר כתב לי שהעבירה נעשה במקום בו אני והוא כלל לא היינו. פשוט טעה במספר כביש. האם יש בכך על מנת להישפט (במכתב לבקשת ביטול הדו"ח מסיבה זו נידחתי).
שלום רב, צריך לבחון את כל החומר, כולל מזכרים של השוטר אם מולאו ומתי שאין ברשותך כרגע. אם מדובר בטעות קולמוס בלבד והדבר ייעלה מהחומר אז כך יתייחסו לזה, אבל אם מדובר ביותר מזה זה יכול להשליך על כל הליך האכיפה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יובל שלום, במסגרת השמעת הטיעונים יש להציג טענות הממוקדות בנסיבות ביצוע העבירות ולהסביר את ביצוען ולהדגיש את קבלת האחריות ואפקט ההרתעה. שנית, יש להדגיש את השלכות פסילת הרישיון והפגיעה בתעסוקה ובפרנ...
המשך תשובה