שלום רב, האם דו"ח חניה נחשב כתעבורתי או כפלילי? ערערתי מהשלום למחוזי על פסק דין ולא ניתן ערעור שכנגד. האם זה נכון שעקב כך השופט לא יוכל להחמיר בשום אופן מפסק הדין של בית המשפט קמא? היכן ניתן למצוא את הוראה הזו? תודה רבה
שלום רב, דו"ח חניה הוא לא זה ולא זה כי אם בעניינים מקומיים. ערעור לא פותח את כל פסק הדין, רק את הנקודה שמערערים עליה. אם לא הוגש נגדי לא יישונה העונש לחומרה. הערעור פשוט ידחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שולמית שלום, שוחחנו טלפונית וקיבלת מענה לפנייתך. כפי שעלה בשיחתנו, במקרים דומים בהם ייצגתי נהגים שהועמדו לדין בגין עבירה של חציית צומת ברמזור אדום, הצלחתי להביא לסיום העניין בהסדר טיעון שלא כלל עו...
המשך תשובה