שלום רב, הרישיון נלקח על ידי קצין המשטרה כבר ביום ביצוע העבירה, בית המשפט גזר שנתיים פסילה. האם יש לפנות למשטרה לקבל את הרישיון בחזרה או שיש צורך לנקוט בפעולות נוספות מול משרד הרישוי?
מיכל שלום לך, ביום שהפסילה תסתיים עליך לגשת למשרד הרשוי על מנת לקבל את הרשיון חזרה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב, מצד אחד אנסה להרגיע אותך ואציין כי מאחר ואין לחובתך עבר תעבורתי וכן מדובר ברף שכרות נמוך יחסית ובהתחשב בפגיעה בתעסוקתך, אתה צפוי להקלה בעונש שנגזר בדרך כלל בעבירת שכרות. מצד שני, רשו...
המשך תשובה