שלום רב, הרישיון נלקח על ידי קצין המשטרה כבר ביום ביצוע העבירה, בית המשפט גזר שנתיים פסילה. האם יש לפנות למשטרה לקבל את הרישיון בחזרה או שיש צורך לנקוט בפעולות נוספות מול משרד הרישוי?
מיכל שלום לך, ביום שהפסילה תסתיים עליך לגשת למשרד הרשוי על מנת לקבל את הרשיון חזרה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, העברת תמונה של רכב העומד באופן המנוגד לחוק, עלולה להוביל לזימון בעל הרכב לחקירה במשטרה. במקרה כזה מומלץ להיוועץ בעו"ד בטרם החקירה. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה