הקבלן מבקש ממני ריבית של 18% על איחור של 149 יום בתשלום לקבלן . זה גם מה שרשום בחוזה. הכנסת אישרה חוק המגביל את הריבית ל 12% בשנה. הקבלן טוען שאינו יודע על חוק כזה ודורש את האחוז המירבי. האם לעו"ד הנכבד יש פתרון עבורי לבעיה שנוצרה? הריבית באיחור על סכום של 200,000 ש"ח יוצא 15,000 ש"ח שזה סכום גבוה מאד עבורי. תודה
רינת שלום רב,
אכן יש צדק בדבריך הריבית הינה ריבית נשך ואינה מותרת על פי החוק.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אלישבע שלום, אם עדיין לא טופל זה אומר שלא קיבלתם את הדירה. יש פיצוי קבוע בחוק לנושא זה ככול והקבלן אכן מאחר במסירה. בברכה, אבי א. ששו, עו"ד...
המשך תשובה