ביצעתי עבודה לחברה ובסיום העבודה התגלו חילוקי דעות על גובה התשלום החברה דורשת ממני לחתום על טופס ויתור על דרישות עתידיות כתנאי לתשלום המופחת א. האם זה חוקי ב. האם אוכל לתבוע את הפרש הסכום גם אם חתמתי על טופס ויתור.
מנשה שלום רב,
מכיר את התופעה והתשובה לכך הינה שאלה של נסיבות המקרה. קשה לי להשיב מבלי לדעת את כל נסיבות המקרה.
אני מניח אתה יכול חתום ולרשום אינדיקציה שזה היה תנאי לחתימה ולכן חתמת תחת לחץ ולאחר להוציא מכתב המבהיר את הענין תוך דרישה לתשלום ההפרש.
אני מניח שכדאי להתייעץ עם עורך דין לפני ביצוע פעולה בעניין זה.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אלי שלום , לא מדובר בשאלה שאני יכול לתת עלי ה תשובה ללא בדיקת מסמכים. עסקת מכר הינה עסקה מורכבת במיוחד כאשר היא לא רשומה בטאבו. אם עורך הדין מתעסק בנדל"ן אני מניח שהוא יודע כיצד לאבטח אותך בעסק...
המשך תשובה