הסתבכנו עם קבלן שלא מוכן לסיים את העבודה סוכם איתו חוזה בעל פה(אין חוזה בכתב)על סכום ושהוא מסיים את העבודה תוך חודש ונזקים עליו. הוא ביקש סכום התחלתי כדי לקנות חומרים 35 אלף וקיבל. היום אחרי חודשיים נשארנו רק עם שלד ופעם בשבועיים הוא מכניס שתי פועלים כדי להראות הנה אני פה אבל כלום לא מתקדם מה לעשות?
דניאל שלום רב,
ביצוע עבודות בנייה והתקשרות עם קבלן הינה התקשרות מורכבת ולא ברור לי כיצד בוצעה ללא הסכם.
בכל מקרה, הדבר דורש ייעוץ אישי
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רותם שלום, קבלת טופס 4 משמעותו אפשרות חיבור לחשמל ומים יש לבחון את הטופס אם הוא כולל אישור איכלוס ברור שללא חשמל ומים ולא ניתן לעבור לדירה ולא ניתן לקבל את החזקה בברכה, אבי א. ששו, עו"ד...
המשך תשובה