שלום, בקרוב תעבור שנה מיום כניסתי לדירת קבלן בדירתי יש מספר ליקויים בעיקר סדקים בקירות ורובה סדוקה בין אריחים באמבטיה. אלה דברים שנוצרו במהלך השנה, ולא היום שם כשנכנסתי. האם הקבלן מחוייב לתקן ליקויים אלה? מה זה בדק בתום השנה הראשונה? האם הקבלן יפנה אלי כדי לשאול אם "הכל בסדר" או שעלי לפנות אליו?
אראלה שלום,
אכן הקבלן חייב לתקן
צריך לשלוח לו הודעה מתאימה
בברכה,
אבי א. ששן, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דליה שלום רב, מבחינת שטח שצמוד לדירה זה יהיה שייך לך אולם מבחינת השימוש לא בטוח. פורמאלית שימוש בשטח צמוד לחניה הינו שימוש בחריגה מתוכנית ומהווה עבירה על הוראות חוק התכנון והבניה. האם הרשות המק...
המשך תשובה