שלום, רכשנו דירה מקבלן בפרויקט מגורים של 20 קומות. הדירה שרכשתי היא בקומה ראשונה ולכן בנייתה הושלמה. יש בה כבר את הריצופים, הקרמיקות והכלים הסניטרים, חלקם "משודרגים" מעבר לסטנדרט שנתן הקבלן. הקבלן החליט לעשות שימוש בדירתנו כמשרד וכמחסן וזאת בלי לשאול אותנו. האם מותר לו לעשות כך?

טלי שלום,
שאלה הדורשת בדיקת ההסכם עליו חתמת
באופן עקרוני אין סמכות כזו.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דנה שלום, לפי ההסבר שלך יש הוראות פיצוי בהסכם המכר או אופציית ביטול. אתם בחרתם לקיים את ההסכם אז אופציית הפיצוי עדיין פתוחה. קל וחומר, שעילת תביעה קיימת. בברכה, אבי א. ששו, עו"ד...
המשך תשובה