רכשתי בית לפני כ21 שנה , יש טבו וכן גודל הדירה. לפני זמן מה אמרו לי שהבית מחולק הדירה בבנין משותף, נאמר לי שלפי התוכניות שהוגשו ע'י הקבלן , הדירה שלי והדירה מולי הן דירה אחת שחולקה ל2 ללא אישור. את הדירה לא רכשתי ישירות מהקבלן.האם אני יכול לתבוע מהקבלן להסדיר את הנושא? או שיש דרך אחרת לתיקון הבעיה?

נמדר שלם רב,
נראה לי שאתה צריך ייעוץ אישי
תאם פגישה
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
חסר בשאלה הרבה נתונים: הרי ברכישה יש מפרט מכר ובו מסומנים החניות וכל האלמנטים הקבועים בחוק. מדוה יש לבחור בשנית לאחר החתימה או שמה מדובר בשינוי חניה?...
המשך תשובה