רכשנו דירה באוגוסט 2015, מועד המסירה לפי חוזה 31/12/16 עם גרייס של חודשיים לקבלן, עד כה לא נמסרה לנו הדירה - 8 חודשי איחור- ולא שילם לנו שום פיצוי. האם במועד המסירה עלינו לשלם מדד תשומות הבניה גם על תקופת האיחור?

שלום,
יש לכם עילת תביעה על פי הוראות החוק
מציע לקבל יעוץ משפטי אישי.
בברכה
אבי א. ששו,עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ברק שלום, הבנק מנפיק ערבות חוק מכר לפי החוק. לא ראיתי מעולם ערבות חוק מכר שהונפקה על ידי הבנק והוגבלה אם יש כזו הראה לי את הערבות. הבנק אינו שותף של הקבלן ולכן אני יוצא מנקודת הנחה שהוא לא יפעל ...
המשך תשובה