אודה למענה למי שמבין בתחום- האם יש חובה לאפשר לי כרוכש דירה מקבלן להביא עורך דין מטעמי שיעביר הערות על החוזה? או שיכולים להגיד לי שזה החוזה ושאין אפשרות להעביר עליו הערות בכלל (או שאני חותם או שפשוט לא ארכוש)? מניח שאין משהו בחוק שמדבר על זה, כך שזה יהיה מפסקי דין. אשמח אם מישהו שמבין יוכל לסייע בנושא.

אמיר שלום,
בחלט רצוי וראוי שיהיה לך עורך דין שייצג את האינטרסים שלך
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אלי שלום רב, השאלה אינה מה אתה חושב אלא מה רשום בהסכם עם הקבלן. אם נקבע שמוע דההצמדה יחל מים קבלת היתר, אז אני מבין שההיתר יתקבל רק לאחר הוצאת הצינור ואם רשום שהסכומים מוצמדים באופן מיידי אז הם ...
המשך תשובה