שלום רב, בעבר אבי ניסה לקבל אזרחות הונגרית. הוא מצא את כל המסמכים וקיבל אישור מעורך דין על כך שהמסמכים שברשותו יקנו לו אזרחות. 1. מאז אבי נפטר. האם על סמך אזרחותו של סבי אוכל לקבל אזרחות כאשר לאבי לא היתה? 2. אחד מתנאי הסף שהוצגו לו הוא ראיון בשגרירות הונגריה בשפה ההונגרית. האם זהו תנאי, וידרש ממני ללמוד את השפה והתרבות? תודה,
בהנחה ואביך נדרש ללמוד הונגרית ובקשה זאת היתה מוצדקת בהתאם למסמכים שהציג, המשמעות היא כי גם אתה תידרש ללמוד הונגרית ברמה בסיסית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
המקרה שלך מתאים להסדרת אזרחות סלובקית ברמה המהותית. ניתן לחפש אחר מסמכים מתאימים בסלובקיה. צריך למצוא מסמכי לידה, נישואין ואזרחות של סבא וסבתא שלך וכן של אביך. זה שרות שמשרדי מספק - אתה מוזמן לפנות אל...
המשך תשובה