סבתי נולדה בישראל, אמה נולדה בצ'כסולבקיה ועלתה לארץ בשנת 1911. לסבתי יש רק את מסמך העלייה בארץ, והוא כתוב בצ'כית. האם סבתי זכאית לאזרחות צ'כית או סלובקית ? אם כן, האם גם אמי ואני נהיה זכאיות להוציא ? בנוסף, אם היא זכאית, איפה ניתן לברר ולהוציא לה אזרחות ? תודה רבה (:
מהנתונים שמסרת לא ניתן לקבוע זכאותם לאזרחות כלשהי.
אנא שלחי את התעודה וכתבי לי באיזה עיר נולדה הסבתא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
במידה והולדת אחרי שנת 1968, ניתן, למעט מקרים חריגים, להסדיר גם עבורך קבלת אזרחות סלובקית. במידה נולדת לפני שנת 1969, עקרונית, למעט מקרים חריגים, לא ניתן להסדיר עבורך אזרחות סלובקית....
המשך תשובה