שלום, אני נולדתי בהונגריה בשנת 1984, ההורים שלי אינם הונגרים, פשוט בשנים האלו גרו בהונגריה, יש לי תעודת לידה הונגרית. האם יש לי אפשרות להוציא אזרחות הונגרית? תודה מראש.
לצערי, לפי החוק ההונגרי,עצם זה שנולדת בהונגריה לא מזכה אותך בקבלת אזרחות הונגרית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש צורך לחדש את האזרחות ההונגרית. לצורך כך, עליך להציג את תעודת הלידה ההונגרית ותעודת נישואין הונגרית. בנוסף, עליך לפעול לקבלת תעודת זיהוי הונגרית עבור אזרח שאינו תושב הונגרי. אתה מוזמן לפנות אלי בא...
המשך תשובה