שלום, סבתי, שעודנה בחיים, נולדה בהונגריה, וסבי, שנפטר לפני שנים רבות, נולד בצ'כיה. הייתי מעוניינת לדעת האם זה בכלל אפשרי להוציא דרכון זר מאחת המדינות, ואם כן, אילו מסמכים/הוכחות דרושות לכך? תודה.
מהנתונים שמסרת לא ניתן לדעת אם אפשר להסדיר אזרחות צ'כית או הונגרית. את מוזמהת להיכנס לאתר של המשרד שם תוכלי למצוא תשובה. לחלופין את מוזמנת לצור עימי קשר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
במקרה שלך ניתן להסדיר בסבירות גבוהה אזרחות הונגרית בכפוף ללימוד הונגרית ברמה בסיסית, על סמך המסמכים הסלובקיים....
המשך תשובה