שלום אבי נולד בבודאפשט בשנת 1935. עלה לארץ בגיל 14 ונפטר ליפני כשנתיים. אימי ילידת הארץ. אין לי ניירת לגבי אבי. האם ניתן לקבל אזרחות הונגרית ?
עקרונית קיימת זכאות עבורך.
עליך להציג מסמכים כגון תעודת לידה של הסב ומסמכי אזרחות אחרים של הסבא וסבתא רבא שלך.
ללא ידיעת באיזה רובע בבודפסט נולד הסב ומה היתה כתובת המדויקת של הוריו לא ניתן לאתר מסמכים בהונגריה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לגבי המסמכים, נדרשים גם מסמכים רשמיים של לפחות אחד מהוריו המראים כי היו אזרחים או נולדו בזמן שלטון הונגריה בטרנסילבניה. לגבי ידיעת השפה: נדרשת ידיעת השפה גם ממך ברמה בינונית - קריא, דיבור ברמה בסיס...
המשך תשובה