שלום, סבי נולד בקליניצי צ'כוסלובקיה ב- 1904. יש תעודת אזרחות מהקונסוליה רפובליקה צ'כוסלובקיה- ירושלים מתאריך 24. יוני. 1926. ותעודת שבועת אמונים לממשלת פלשתינה 20.11.1934 . תעודת נישואין לסבתי- לא צ'כית מתאריך 4.2.41. אמי נולדה בארץ ב- 1937. האם יש זכאות לאזרחות צ'כית? תודה
ייתכן ויש זכאות לאזרחות צ'כית, תלוי בטיב המסמכים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
במידה ונודת אחרי אוקטובר 1957, אתה זכאי לאזרחות. עלויות ומנים נגזרים ממורכבות הבקשה. חסרים פרטים בכדי לספק מידע זה. אתה מוזמן לפנות אלי באופן אישי....
המשך תשובה