אימי נולדה בצ'כוסלובקיה, עלתה ארצה בשנת 49 ובמהלך שנות ה 90, קיבלה מחדש אזרחות סלובקית. אבי שכבר נפטר היה יליד ישראל. אני נולדתי בשנת 1959 בישראל. האם זכאי אני לאזרחות סלובקית או שהחוק המגביל מתן אזרחות סלובקית לילידי 69 ואילך שרק אחד מההורים סלובקי עדין תקף.
בשנת הלידה שלך שני ההורים צריכים להיות ממוצא צ'כוסלבקי ולכן אתה לא זכאי לאזרחות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אף אחד לא זכאי לקבלת אזרחות אוטומטית. צריך להוכיח הזכאות. במקרה שלכם חסרים פרטים לקבוע כיצד לנהוג. האם אביך קיבל האזרחות עם או בלי קשר לידיעת השפה? אני ממליץ לפנות אלי טלפונית....
המשך תשובה