קוראים לי איבי , נולדתי בהונגריה, ובידי תעודת לידה הונגרית. לאבי שחי בישארל תעודת זהות ואזרחות הונגרית. וחשבון בנק בהונגרה , בנוסף עד לא מזמן הייתה דירה רשומה על שמו בבודפשט.שני ילדי נולדו בארץ . ברצוני לקבל עבור שלושתינו אזרחות הונגרית. מהיא הפרוצדורה, כמה זמן התהליך יכול לקחת, ומה העלות?
דברנו בפרטי. בכל מקרה ההליך אורך כשנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אם סבא היה אזרח הונגרי, אז רוב הסיכויים שניתן להסדיר לך אזרחות הונגרית. לקבלת פרטים נוספים על התהליך אנא צור עימי קשר טלפוני 054-7525243....
המשך תשובה