שלום אמי ז"ל לברכה נולדה בבודפשט ואחרי מלחמת העולם השניה עם הקמת המדינה עלתה לישראל. ונפטרה כאן אבי ז"ל נולד בסלובקיה עלה בתקופת הבריטים לישראל . נעצר ע"י הבריטים הוגלה לקפריסין ועם הקמת המדינה שוחרר ועלה ארצה. נפטר כאן האם יש אפשרות לקבלת דרכון ב2 המקרים תודה -דב
חסרים פרטים רבים בכדי שאוכל להתייחס. אנא צור עימי קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אתה זכאי מכח אמך לאזרחות הונגרית. היא זכאית מכח אביה. כדי לטפל בך חייבים לבנות את כל השרשרת החל מאבי סבך (להראות שכולם היו הונגרים). צריך תעודת לידה של סבך ותעודת נישואין של סבך. אפשר לפנות אליי באיתו...
המשך תשובה