שלום, אבי ז"ל נולד בקרלסבד ב 1930 והיה לו אזרחות ודרכון צ'כי . הדרכון פג תוקף והוא לא חידש אותו גם בחייו. האם כיום אנחנו זכאים ילדיו, נכדיו לדרכון אירופאי ואיך ניתן לעשות זאת? תודה
עקרונית, רק ילדים שנולדו אחרי מאי 69 וילדיהם זכאים לאזרחות צ'כית.
במקרה שאתה מתאר ייתכן וניתן להשיב כספים מחו"ל מתקופת השואה. אני מציע שתצור עימי קשר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אף אחד לא זכאי לקבלת אזרחות אוטומטית. צריך להוכיח הזכאות. במקרה שלכם חסרים פרטים לקבוע כיצד לנהוג. האם אביך קיבל האזרחות עם או בלי קשר לידיעת השפה? אני ממליץ לפנות אלי טלפונית....
המשך תשובה