שלום עו"ד וגנר סבא שלי נולד בשנת 1922 במונקאץ', אז בצ'כוסלובקיה. סבי עלה לארץ בשנת 1949 ובארץ נולד אבי. אינני דובר הונגרית כלל. למיטב הבנתי האפשרות לאזרחות הונגרית חסומה בגלל פער השפה. אך, האם ישנה אפשרות לאזרחות סלובקית היות וסבא התגורר ועבד בעיר פישטאני בין השנים 1936-1939? יש לנו את תעודת הלידה ממונקאץ' אבל אין לנו תיעוד על התקופה בפישטאני
לצערי אין זכאות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אם אין מסמך המעיד על שהות של סבך אחרי 1929, ניתן להגיש רק בקשה להתאזרחות בכפוף לידיעת השפה ההונגרית ברמה בינונית....
המשך תשובה