שלום. אמי ילידת הונגריה + ת. לידה 1926(פרקש), אבי מטרנסילבניה אשר הייתה בחזקת הונגריה עד מלחמת העולם השנייה, אבי נפטר לפני שנים ואמי עדיין בחיים. אני יליד ישראל 1947 לא דובר הונגרית אבל מבין מעט. 1. האם קיים סיכוי להוצאת דרכון הונגרי? 2. האם גם רעייתי תקבל? אנו נישועים מעל 30 שנה. 3. האם ילדי יוכלו לקבל דרכון הונגרי גם? 4. מהי העלות לקבלת הדרכון? תודה. מיכאל גיל (גלר)
קיימת זכאות לאזרחות הונגרית לכל בני המשפחה בכפוף לידיעת השפה ההונגרית ברמה בינונית-טובה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אם נולדת אחרי אחרי שנת 1968 יש זכאות עבורך לאזרחות סלובקית לפי החוק הישן. אם נולדת לפני שנת 1969 יש זכאות לפי תיקון לחוק אולם מדובר בהליך מסובך....
המשך תשובה