שלום, אבי הגיע מליברץ שבצ'כיה ב-1957. אני נולדתי בישראל בשנת 1965. אני רוצה להוציא אזרחות צ'כית לפי המוצא, אבל ברצוני קודם ל לדעת האם אני חייב לדעת את השפה? תודה רבה
לצערי, אתה כלל לא זכאי לאזרחות צ'כית. אין קשר לידיעת השפה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ראשית, חסרים לך מסמכים רלוונטיים המעידים על אזרחות צ׳כית של סבך. במידה ויש קצה חוט, ברוב המקרים, ניתן לאתר מסמכים בצ׳כיה בארכיונים מתאימים. שנית, כלל לא ברור אם ניתן יהיה להסדיר אזרחות לדור שלך להב...
המשך תשובה